onsdag, februari 11, 2009

Contradictory cut..

Hmm..en vecka sedan nu. En vecka och en dag.
Fy fasen vad tiden den går fort ibland.

Vanlig jobbvecka den här, förutom att jag var i Hässleholm i måndags.
Snacka om att jag farit igenom den staden extremt mycket de senaste veckorna. Jag har för fan varit där minst en gång i veckan i ca en månad nu..ungefär. Det måste vara rekord!
Men jaja, vad gör man inte för kärleken.. Haha.


Nu däremot ska jag borsta gaddarna, tvätta mig lite om munnen, säga hej till kattungen och bege mig till jobbet.
Det har snöat idag..jag hoppas att det inte är halt.. Bra att jag tänker på planeringen.. Doh'!
Nu gick vi. Ha en bra dag i vinterkylan!

1 kommentar:

Marcus sa...

Du har haft några fina veckor den senaste tiden. Började kanske med Elin... Men det är du så väl värd! <3