fredag, februari 13, 2009

Fredagen den 13e del 1..

Ja för det är ju så det är..denna vackra dag kommer igen om precis en månad.
Då är det 090313 och precis som 080313 var en väldigt fin kväll hoppas jag att denna dag blir rolig och bra bra bra. Det måste bli Thåström denna afton, det bara måste det.
Och jag måste få till en träff. Jag tycker om mina träffar med allt sött folk. Sånt som jag behöver och som lyser upp i min tillvaro..

Den här helgen är det dock rätt lugnt på konsert-fronten och det enda som är bestämt är en träff med släkten imorgon.
Alla Hjärtans Dag och Gunlis fyller år. Tjohej, vilken dag!
Bror sa att han hade ångest för han var tvungen att fixa något åt Annso vilket han tyckte var jobbigt.
Nog inte för att ge henne något för det har han redan gjort och gör, hon fick en fin Ipod av honom i julklapp, utan för att det var ett tvång just till denna dag.
Överskattat var ordet, sa Bill till Bull! Varför kan man inte få för sig att visa lite extra kärlek till sina nära en helt annan dag? Det hade ju nog betytt mer än något litet extra just denna dag...
Näe, lagom överskattat tycker jag att det är. Däremot får vi väl se vad som händer imorgon denna stora dag..med allt vad det innebär!
Vad tycker ni om denna sockersöta dag?

Inga kommentarer: