måndag, februari 16, 2009

How do you know..

Sitter här med gott choklad. Känner mig nästan lite nyttig också för det är mörk mörk choklad.
Gott!
Det gick bra för Marcus idag och han hittade till båda ställena. Duktigt värre.
Nu lutar det åt lägenheten på AD. Vi får väl se hur det blir med det men det bådar rätt gott och från vad jag fått berättat för mig ikväll finns det inte något att tveka över direkt.
Jag gillar AD ju.. Får se om vi kan få till en visning för min del också men det finns som sagt inget jag direkt går och funderar över där när jag fått allt så väl förklarat för mig!

Nu får vi bara se hur allt fortskrider.
Håll en tumme eller två, är ni snälla!

I övrigt idag har det varit en lugn dag på jobbet.
Riktigt lugnt har det varit faktiskt..vilket såklart inte varit så dumt.
Nu däremot har jag något att fundera en hel del på. Än en gång har vi hamnat i den väldiga karusellen angående lägenheter och det är minst lika spännande den här gången!

Inga kommentarer: