tisdag, februari 17, 2009

Plötslig date i det gröna..!

Jaha...saker blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Det blev ingen stilla vandring i det fina fina vädret..men ut kom jag.
Plötsligt skrev Martin på msn och undrade om jag ville hänga med till Väla en sväng med honom och Niklas och eftersom jag ändå tänkt bege mig ut en sväng så blev det så.
Först en vända på Miatorp för att hänga lite med Martin där och sedan en buss till stan där vi mötte Niklas.
Buss ut till Väla och där blev jag plötsligt väldigt trött. Fattade inte det riktigt men om jag åkt själv och lutat mig lite tillbaka hade jag kunnat åkt runt med den bussen ännu.. Nästan.
Och nej..det kändes inte riktigt bra för jag piggnade verkligen inte till på hela tiden..trots underbart umgänge och en hel del frisk luft faktiskt. Störigt!

Hur som helst var det trevligt att komma ut en sväng och där var inte för många tokungar där ute. Bra bra, det är ju som bekant sportlov här nu.
IKEA hittade jag i alla fall en grej men i övrigt blev det bara en lätt fika.
Pojkarna stod för pratandet och jag lyssnade mest och..försökte hålla mig vaken.
Dags att gå och lägga sig i vettig tid kanske. Fattar inte att jag ska vara såhär trött..det känns nästan värre än söndagen efter Stockholmstrippen..och då är det fasen allvarligt vill jag lova!
Haha..
Det var i alla fall väldigt trevligt att träffa gossarna igen och snart är det dags igen. Fredagsmys!

Sovmorgon imorgon men jag tänkte börja ta tag i städandet. Något vettigt ska man ju göra med sin lediga tid, om man hinner vakna..
God afton på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det blev en riktig soppa, en blogg är en blogg, tycker man ngt är olämpligt skrivet så har man ju rätt till sin åsikt absolut. Men det gick för långt kände jag med den kommentaren därav mitt inlägg...
Well well, som det kan gå.