torsdag, februari 26, 2009

Run.

Jaha, då var det kirrat och klart. Mycket blev kirrat idag tycker jag, känner mig riktigt produktiv må jag säga.
Roliga presenter blev hittade och sen har jag piggat upp mig själv med något spännande också!
Vad detta spännande yttrar sig i vill jag inte avslöja riktigt än.. Ska allt hålla er på halser ett lite tag till, så det så. Tror ni att ni står ut med det?
Och ni som tror er veta får minsann inte avslöja någonting!

Sitter just nu här hemma i ett lite underligt rus.
Det känns bra, kan jag säga!


I övrigt är vädret skitdåligt här men den begynnande förkylningen verkar vara påväg bort och det hoppas jag verkligen att den är.
Snart lördag med allt vad det innebär. Malmö igen! Yeah.
Ska se till att alla batterier är laddade till dess, både dom till kameran och för egen del..

Inga kommentarer: