lördag, februari 14, 2009

Schlagerafton!

Vi roar oss med Melodifestivalen just nu. Amy har precis gått till Andra Chansen..
Det är många omgångar här och jag blir helt förvirrad bara jag börjar tänka på det så det är bäst att låta bli.
Däremot är det rätt svårt att låta bli att tänka på att jag för en vecka sedan satt mitt i Tokholm med en söter tös och drack goda drinkar.
Tiden den går. Kan verkligen inte fatta att det var en hel vecka sedan... Inte!

Pappa sa en rolig sak idag också.
Han lovade att följa med till Lund i mars. Jag längtar dit!
Tokigt tokigt mycket. Det ska bli fint..
Troligtvis blir jag gräsänka den helgen också så då kan det vara bra att få slå död på en dag i alla fall. En kväll.

Nu ska jag ägna mig lite åt TVn igen. Det händer grejer där vill jag lova..
Happy valentines day!

Inga kommentarer: