tisdag, februari 24, 2009

Storplaner inför helgen!

Vad är det här.. Ska jag till att bli sjuk under månadens sista vecka?
Dålig timing tycker jag. Som vanligt har man ju inte riktigt tid med att vara sjuk och sängliggandes, vilket jag förvisso inte är..än.
Lång jobbdag idag utan vettig lunch (en banan runt 1130) och när jag kom hem vid 1530 var det bara mat och sängen som väntade.
Sov länge och välbehövligt. Vet inte riktigt hur jag känner mig, tycker att jag börjat få lite ont i nacken sådär och halsen är helt jobbig.
Vi får se vi får se.. Ska i alla fall göra allt för att det inte ska bli värre än såhär.
Jag har en viktig helg framför mig!

Har försökt lura med mig moster på ett biobesök också.
Hoppas att vi hittar någon bra dag för det.
Jag bara måste se Män Som Hatar Kvinnor ju. Måste måste måste. Hoppas bara att jag inte blir alltför besviken på hur det hela utspelar sig på filmduken jämfört med i mitt huvud...
Vet att man sällan blir helt jättenöjd men man måste ju ge det en chans också!
Och för det andra så är min stora personliga favorit Michael Nyqvist med och det måste ju betyda någonting!
Tycker att han är helt underbar..

Mest av allt hoppas jag dock bara att jag får vara tillräckligt frisk för allt jag tänkt ta mig för.
Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, det är värsta tänkbara timingen nu, på riktigt. Så snälla ni..håll en tumme för mig!

Inga kommentarer: