tisdag, februari 17, 2009

Vårdag i februari..

Håller på och fixar lite mat åt mig.
Ute lyser solen och lockar på mig, jag har lovat den att vi ses snart. Det är verkligen ett underbart väder. Underbart men jävligt kallt.

Trots allt det kalla ska jag ta mig i kragen när jag väl fått i mig lite här och bege mig ut en liten runda, måste ändå få lite handlat så då får det bli en promenix på det.
Om det inte varit så förbannat kallt hade man lätt tagit detta för en härlig vårdag i maj..om man bara tänker bort all snö och is.
Skumt men sant. Vackert men kallt!

Vad det verkar kanske det blir två konserter nästa vecka också. Det hade varit trevligt.
Och det är alltid riktigt trevligt att se Billie The Vision..dom är så härliga. Så yes yes..det hade varit nice att få se dom igen. Jag hoppas på det bästa!
Idag köpte fadern biljetter till Thåström också. Wunderbar!

Nu däremot måste jag ta hand om maten innan den kanske blir förstörd..
Det hade ju varit snyggt. Haha! Hungrig som jag är..stackars tiger.
Matdags, sen får vi se vad som händer..när jag pallar pallra mig ut. Men solen behövs, verkligen.. Den är min kära vän!

Inga kommentarer: