onsdag, mars 25, 2009

And I’m off solid grounds for you!

Ojdå! Tiden den går.. Har ni märkt av det också?
Jag har inte skrivit på jättelänge, det är ju illa!
Mitt i veckan nu. Onsdag. Lill-lördag.
Imorgon åker jag till Båstad med folket från jobb..allihop utom Filip.
Det hade varit kul att haft med honom, vi hade säkert hittat på en del bus.. Istället får jag väl försöka visa mig från min vuxna sida och bli lite allvarlig..
Allvarligt blev det idag när jag skulle visa vilket stolleprov jag hittat på igår. Eller..jag hittade inte på det igår det gick bara i lås igår!
Bara och bara. Det var en stor dag, jag var sjukt nervös. Ja hjälp..!
Men det blev ju bra, jag är nöjd långt över förväntan och kan knappt tro att det är sant..efter alla dessa år.
För det har gått några år sedan jag först fick för mig den här idén...och så äntligen!
Tiger fick sin efterlängtade tatuering.

It's a new secret I have found



Dagen har varit bra. Det är våffeldagen och Marcus har kommit med en glad nyhet.
Dagen till ära har det ätits våfflor! Såklart.
Och jag har tänkt på min fina flicka. Såklart! Denna dagen är vår, det kommer den alltid att vara.
Det är en viktig dag. En god dag!
Den roliga nyheten bestod förresten av att bästa Joakim Thåström och bästaste Anna Ternheim kommer till Sofiero i sommar och livar upp stämningen..eller så kanske dom vill skänka oss lite mörker i solen? Hmm...
Hur som helst så blir det konsert med dessa kära tu.
Kan ni fatta! Två fullängdskonserter med dom där två fina människorna! Det är så man storknar.. Tiger hon längtar!

1 kommentar: