tisdag, mars 03, 2009

Anna i Helsingborg.


En liten resumé från lördagens konsert då.
Vi hade lyckats få med oss mor min till en konsert. Förvisso var det ju tänkt att hon skulle gått på en under lördagen den 21a men då blev det ju som bekant inget!
Hur som helst så var det dags denna afton. Inga sjukdomar skulle få stå ivägen den här gången, fastän det var en lite seg trio som träffades.
Mor kände sig hängig och även Marcus. Jag var lite rosslig och körig i halsen men jaa..det ska mycket till för att få mig att banga en konsert av denna kaliber!

Mycket folk utanför och det blev trångt där inne. Det var med andra ord ganska svårt att se ifall Linnea stod där längst fram men det var å andra sidan inget jag betvivlade. Hon var där.
Jag köpte mig en skiva av henne också. Även hon gör riktigt fin musik..
Jag stod bra.
Men men men..det kändes allt lite sorligt. Alltihop. Jag vet förvisso när nästa gång blir, hoppas jag, men detta var ändå sista gången på den här turnén.
Sorligt var ordet!
Hur som helst så bjöd Anna på en fantastisk konsert och upplevelse, precis som vanligt. Och det var väldigt trevligt att se henne på Tivoli igen.
Nu sitter man här och längtar till sommaren och flera konserter. Igen, igen igen.

Inga kommentarer: