torsdag, mars 19, 2009

En runda på stan i solens sken!

Börjar känna mig lite fattig nu..
Pengarna rinner ifrån mig, vad gör man åt det? Shoppar mindre, går på färre konserter? Äter mindre? Hmm..stora frågor.
Och ännu har jag inte lagt ut de där sista lagom stora slantarna. Dom kommer..dom kommer, var så säkra!

Å andra sidan har jag lite att kollektera in här och var så bara det kommer fram så ska jag nog klara mig. Och det är ju löning nästa vecka!

Jag är inte den som går på stan och shoppar. Verkligen inte!
När jag jobbat färdigt kan en runda på stan klaras av ifall det rör sig om att hitta något ätbart, i annat fall vill jag mest därifrån.
Men så idag då.. Vädret har varit underbart igen. Sol sol sol! Visst är det underbart?
Härligt.
Så efter avslutat dagsverke på jobbet gick jag en liten runda. Köpte det jag tänkt mig plus minus några grejer men på det hela taget känner jag mig nöjd!
Ny bikiniunderdel så att jag kan simma utan att behöva oroa mig för byxorna ska gå sönder..
Det hade ju varit något pinsamt vill jag lova!
Ska försöka ta mig iväg på söndag om inte annat, kanske redan imorgon eftermiddag. Kanske kanske..
Köpte nog inget onödigt i alla fall. Kläder, förnödenheter, viktiga saker.
Jag känner mig rätt duktig ändå.

Var nyss iväg och handlade lite mat också, man får vara lite latmaskig med maten när man redan rännt runt halva stan. Får väl ta och stryka lite senare så att kvällen inte blir helt händelselös.. Haha!

Inga kommentarer: