måndag, mars 16, 2009

Tell me why I don't like mondays!

Hade tänkt skriva om fredagens konsert men jag känner mig inte riktigt upplagd för det.
Får ta det imorrn, när jag fört över alla bilder och har den där snubben i öronen igen.
För tillfället sitter jag med en blandskiva som Marcus hade med sig till norrlandet. Och grejen med alla dom låtarna är att man inte alls kommer i stämning för att tänka på Thåström och hur det var förra veckan.. Nej, det går inte ihop riktigt.

Musik är sådär. Det tar en hit och dit och ibland behövs vissa saker för vissa stunder, för att kunna uträtta vissa saker.
Det går inte till detta, blir bara helt förvirrad av alla sånger..som tar en hit och dit.
Jag måste förresten se till att ladda min mp3 snart och kanske fylla den med lite Thåström också, där har aldrig varit nåt av honom där förr.. Det är ju skandal!


Och att allt är som det är nu gör inte direkt att man känner sig speciellt kreativ med någonting så tjaa..jag får väl se hur det är imorgon.
Hatar detta tillstånd. Det är djupt orättvist...
Jag har i alla fall bestämt något trevligt inför helgen, det känns bra. Tiger behöver sina grejer att se fram emot..för att inte bara blicka bakåt.


Och kära vännen H..klart jag menade Landskrona när jag skrev LA! Nästan lika roligt som Los Angeles.
Nu blir det te här. God afton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tackar för klargörandet ;) hihi :) tror säkert du hade trevligt där, jag har faktiskt ett landskronabesök inbokat i sommar redan nu :)