söndag, mars 15, 2009

Vem gick på din blomsteräng, Linnea?

Hmm..höll nästan på att missa Nip/Tuck här.. Det är fan illa!
Det har varit en fin dag. Det har varit en lite jobbig dag..och den verkar ju inte sluta så himla ljust heller.
Älskade fina gossen är långt härifrån och är försenad med sitt tåg. Störigt störigt störigt!
Vi vet inte när eller hur han ska komma hem..och det känns rätt jobbigt.

Snart TV att slå död lite tid med.
Kanske stryker lite tvätt sen.. Jag har ju ändå inget annat för mig.
Jag har fått besök. Det känns upplyftande.. Allt blir så jobbigt då, allt.

Att tänka, göra saker. Röra sig. Fan allt!

Jag har i alla fall varit i LA med mor, mormor och moster.
Tänkte allt lite på dig då, bästa fröken Karlsson! Jo.
Innan dess fikade vi hos mormor. Trevligt värre! Mmm..
Jag hittade fina tallrikar som jag köpte, dom får du se när du kommer hem..älsk. Hoppas du tycker om dom!
Vi var på loppis alltså..i LA. Många roliga saker hade dom men det blev "bara" dom där tallrikarna, som jag inte vet vart vi ska ha..än.
Mat hos päronen och sen bar det av till bion.

Vi såg Slumdog Millionaire. Den var bra!
Se den om ni kan.
Nu ska jag bänka mig framför TVn och titta på lite vackra människor..eller..vad dom nu är.
Haha.
Sen blir det strykning att pigga upp sig med.. Kanske blir kvällen roligare då!

Bara om min älskade väntar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi är det LA som i Los Angeles eller LA som i Landskrona?? :P kramo

Marcus sa...

Visst var tallrikarna riktigt fina! Vet dock inte heller vart vi ska göra av dom. Kanske borde packas ner och förvaras nånstans i väntan på något större.
I miss you so much...