torsdag, mars 12, 2009

Vilken underbar morgon!

Ojojoj..vad kan möjligen gå fel den här dagen då...
Nu när det börjar så bra, menar jag!

För det första..jag börjar inte förrän 9 idag, det känns ju gött.
För det andra så ser jag ett roligt sms när jag vaknat, tack för det älskling! Nu gäller det att prata ihop sig med fadern och se hur det ser ut i tidboken..för detta får inte missas, då kommer detta året verkligen att bli rikigt shitty.. Jo!
Det enda störiga idag har varit en fågel som kvittar/sjunger/låter väldigt ihärdigt och ganska störigt.. Bara en massa höga pipljud.. Trevligare saker kan man vakna till!
Sen..för det tredje. The Tivoli meddelar att dom har öppet till 4 igen på lördagarna. Yes yes yees, wunderbar. Det var då inte en dag för tidigt som den regeln kom tillbaka.. Älskade Tivoli.

Så jaa..nu undrar jag helt enkelt vad som kan gå fel idag.. Utanför skiner solen och får en att tro på vår och sommar igen. Jag har just ätit två pannkakor till frukost och känner mig inte ens stressad..än. Hoppas det får förbli så ett tag.
Hur har er dag börjat?

Inga kommentarer: