lördag, april 18, 2009

Bra lördag!

Sitter och tittar på nån underlig serie på 7an nu, Joel Madden är med. Som Joel Madden!
Det var lustigt!
I övrigt har även den här dagen bjudit på sol och friluftsliv, men först konsert på Dunkers.
Det var en minifestival där med en del olika band men vi gick dit för att se Mary Jane.
Det var riktigt bra. Jag vill se mer av dom, höra fler nya låtar. Följa och vara med.
Dom ska vara med i Barnkanalen imorgon kl 1700, det får ni gärna kolla in för det är det absolut värt!

Efter den vackra musikstunden bar det av ut i friska luften igen.
Först en fika på Dunkers och sen tvättade vi bilen hela eftermiddagen.
Körde upp till Novembergatan och höll till där.
När vi åkte därifrån blänkte den som aldrig förr, det var härligt att se! Som en helt annan bil..

Känner mig nöjd med all frisk luft jag fått so far de här senaste dagarna.
Det är mysigt. Få lapa sol och ändå göra något nyttigt av tiden där ute.
Japp, det känns bra!
Nu ska jag fortsätta kvällen med lite TV och min Amarula, något måste man unna sig när man varit så hurtig, händig och duktig!

Inga kommentarer: