tisdag, april 21, 2009

Dagens nyhet!!

Ojoj då, vilken trevlig nyhet man fick veta!
kent släpper visst ett åttonde album.
Kul kul!!
Kolla in deras hemsida och forum ifall ni är intresserade..och det vet jag att ni är!
Det är alla.

Slut på House snart. Ett trevligt, juligt litet avsnitt. Haha.
Snart dags för te här också. Sen bingen!
Simmandet gick bra som ni vet, jag kände mig duktig.

Och dagen kändes lång. Dagen var bra också!
Jag fick ha profylax på en liten påg idag, det var rätt spännande. Och det gick bra!
En snäll liten gosse, tålmodig minsann. Och jag fick ta lite bitewing-bilder också.
Det går stadigt framåt.

Nu ska jag kolla in slutet här. God kväll på er!

1 kommentar:

-H- sa...

Konsert i Folkets park i Malmö Maia Hirasawa och Laleh spelar 26 juni :) en bra kombination iaf :) hihi :)