torsdag, april 02, 2009

God only knows..

Torsdagar betyder bra TV-dag i min värld.
Då är det nämligen för tillfället både Terminator och Medium att liva upp tillvaron med och sånt är ju alltid kul. Saker som gör en glad..

Att jag sen sällan hinner se dessa två program live varje torsdag är en annan sak, en småsak.
Tur att det finns Internet och repriser, vad skulle man annars tagit sig till?
Tänk så mycket man hade missat.. Alltså får vi se om jag får något att vila ögonen på i afton eller vad som sker, alltid händer det ju nåt!

Nu ska jag fortsätta med tvättandet här, jag är nästan färdig. Dags att bege sig ut i solskenet en sväng sen. Det verkar så lockande. Jag gillar solen jag!


Brian Austin Green- Derek Reese in
Terminator- TSCC's

2 kommentarer:

-H- sa...

Och David i Bevvan med ju ;)

du vet inte sa...

Tjenare

hoppas allt är bra

vad säger du om att följa varandra via blogglovin?


Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?

Se för dig själv du kommer digga min blogg!
Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)

Så vad tycker du om min idee?

Kram M