måndag, april 06, 2009

Ingentinget.

Sitter här och försöker äta nyttigt. Ananas. Mmm. Den är god.
Den har mognat lite för mycket och är lite läskigt brun här och var. Den är mjuk.
Gott gott. Men inte lika gott som i Thailand. Det blir det väl aldrig..såvida man inte kommer dit.
Tråkigt men sant!

Imorgon ska jag/vi på visning. Spännande spännande.
Den här gången kan det väl få gå vår väg? Snälla..?

Skapelsen på armen känns helt utläkt och fin. Inget kli, i alla fall inget som kommer sig av det, och inga skårpor att hålla reda på. Inget smörjande. Ingenting.
Bara ett stort ingenting. Förutom det som finns kvar..såklart. Det känns bra!
Att slippa tänka på det så mycket, vad man gör med armen. Att händerna ska vara rena, att tänka tänka tänka. Det är skönt.
Jag kanske kan knalla dit och prata med min skapare, haha, av skapelsen lite tidigare än vi tänkt oss? Sen får vi se vad som händer... Armar.

Måndag. Skola. Hockey.
Jag börjar redan känna mig trött. Dags att dra igång teet och se till att komma i säng i vettig tid denna afton. Stor stor dag imorgon, ju!
Men det är i alla fall fotbollspremiär på Olympia ikväll. Underbart.
Och HIF leder mot IFK Göteborg.. Ännu underbarare!
Måndagar är kanske inte så dumma ändå...

Inga kommentarer: