onsdag, april 15, 2009

I’ve been quiet for too long..

Hjälp.. Har just tagit mig igenom en massa bloggar här.
Hade en del uppdateringar på den här datorn och bloggar jag missat.
Tråkigt men sant..och dessto roligare att ha läst dom nu!
Bloggar är ju kul!
Ni vet ju att jag gillar folk som uppdaterar ofta och med små korta roliga inlägg.
Önskar bara att jag kunde blogga så själv.
På stan, på bussen, kanske när jag äter, ska någonstans, gör något spännande.
Fast avsaknaden på dessa inlägg kanske beror på att jag sällan är på stan, sällan åker buss och än mer sällan äter spännande saker ute.
Kanske är jag på tok för ospännande för en blogg. Eller?
Hmm..vad konstigt det blev nu..
Jag tycker om mitt bloggande och antar att ni gör det också, även om jag/den kanske inte är så himla intressant alla gånger.
Man kan inte vara intressant jämt!!

Hur som...bloggar är ett kul påfund.
Och dagen idag har varit bra. Lagom lång, lagom ansträngande. Rolig!
Börjar tidigt imorgon, ska släppa in Claes och sen får vi se vad dagen bjuder på.
Kanske att man hinner/orkar bege sig ut en sväng frampå eftermiddagen om vädret tillåter.
Ge mig sol!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker din blogg är alldeles lagom bloggig :D Hehe!

Väluppdaterade bloggar är skoj..men det ska inte bli för mkt heller :P