tisdag, april 21, 2009

Morgonstund har guld i mun!

Jag kom upp. Och ner. Till badet.
Wooh vad jag är duktig!!
Segade mig upp ur sängen och åt frukost lite väl länge för sen fick jag lite bråttom ner..och väl nere kom jag på att jag glömt mitt vatten, som jag så ordentligt stoppat i frysen och allt för att ha kallt och gott..

Jag hade även glömt shampoo och duschtvål, bra va? Så det blev en lite kortare simtur än vad jag tänkt mig men i gengäld körde jag på lite extra, lite hårdare så det jämnade nog ut sig..

Segade mig uppför backen igen, in och duschade och nu äter jag min lunch.
Det känns som om det vore eftermiddag nu eller nåt.. Jag känner mig så hurtig!

Ska ta och smörja mig sen med min fina Oriflame-kräm sen innan jag beger mig till jobbet men nu ska jag äta de sista bitarna av ungspannkakan som mannen min svängde ihop igår. Gott!

1 kommentar:

Unknown sa...

Aaaaw, några av mina favoriter pratar du ju om. Simma och pannkakor :D Mumma!

Ha en fin dag tigern min!