lördag, april 11, 2009

Påskafton

Hahaha...killen kan inte svaret på vem som är förrädaren i Bröderna Lejonhjärta.
Hur kan man inte det? Trodde att alla kunde sin Astrid Lindgren-historia? Sina historier..
Konstigt.

Solen skiner fortfarande här uppe.
Jag blir så glad!
Vi har precis ätit påsklunch här. Jag är jättemätt och sitter ändå här med godispåsen brevid mig.
Ska försöka hålla fingrarna i styr..
Pågen och jag har varit ute en sväng på stan också. Kom upp ganska tidigt faktiskt och travade runt i jakt på en jacka åt honom.
Solen började värma och när vi skulle hem kunde jag inte ha min käraste Håkan-jacka på mig längre.
Tittade runt lite jag också men tyckte inte att jag hittade något. Kanske borde jag också leta efter en jacka, den gröna jag har är lite lång tycker jag. Måste sy ihop fickan som är lite trasig också..

Konserten igår var riktigt bra!
Det var kul att återse de häftiga töserna. Blir lika glad varje gång jag ser dom, lika överväldigad över hur himla bra dom är! Det är kul sånt där, glada "överraskningar". Sånt gillas!
Men som skrivet..en riktig konsert-blogg utlovas inom en snar framtid. En kombinerad Hbg/Norrköpings-blogg. Klarar ni av att läsa något så tudelat? Hehe..

Nu ska jag fortsätta påskfirandet här och vara lite social! Glad påsk på er!!

1 kommentar:

-H- sa...

Hihi e ju Jossi ;D Vi hade ett 2 kgs påskägg på jobb så va svårt att låta bli :S