tisdag, april 07, 2009

Scotland Yard.

Nu börjar det bli sent igen.. Som vanligt.
Jag är väldans trött också. Dags att sova genast, efter tandborstning och sådär..
Känner mig inte speciellt upplagd för att skriva om spännande saker..såsom hur lägenheten på Adolfsberg var och helgens konsert.
Snart konsert igen att skriva om. Som vanligt händer det för mycket här för att jag ska hinna med ordentligt. Sorligt men sant...

Kanske dags snart också. Kanske kanske.. Det känns så, tråkigt nog.
Men det är kanske bra. Ett fint avslut.
Jag är kryptisk. Det får ni leva med.. Grattis! Varsågoda..

Jag svarade på en konstig fråga idag. Som har börjat surra runt i gullivern på mig. Inte bra..inte bra. Det är inte bra att tänka för mycket!
I alla fall inte om man heter Cicci..
Cilla.

Hur som helst..nästan natt nu. Snart. Då ska man sova.
God natt med er!

Inga kommentarer: