fredag, maj 15, 2009

Äntligen fredag!

Helg nu.
Det känns välbehövligt må jag säga. Känner mig ganska segos, har gjort det hela dagen.
Så till den milda grad att jag glömde min älskade schal från Kåsis på tåget till Hässleholm.
Jag är ledsen..
Kanske gick oturen från igår över till denna dag också. Tyckte att det mesta gick fel igår morse nämligen.. Störigt!

Nu väntar jag på att pågen ska komma hem.
Det hoppas jag att han gör.. Han är ännu tröttare än jag, stackarn. Har fått slita hund idag för att de inte är tillräckligt med folk på hans jobb. Verkar skitjobbigt!
Får se om vi kommer iväg här senare eller om vi bara stupar någonstans, förslagsvis här hemma innan vi hunnit åka..
Håll en tumme.

Vad ska ni göra i helgen, förresten?

Själv tänkte jag försöka bege mig ut på en golfrunda. Bangolf, kära vänner. Bangolf!
Man måste ju öva, när man har en så fin boll som jag har. Måtte solen lysa i helgen så att det kan bli av.
Nu ska jag byta om lite här. Rycka upp mig lite.
Trevlig helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi, bangolfaren :D Lycka till om det blir någon runda.

Jag har varit hos frisören och jobbat lite idag (min helg började redan idag nämligen) o imon blir det förhoppningsvis grillparty. En ledig lördagkväll måste ju tas väl omhand. Annars kämpar jag vidare med exjobbet så det blir klart någon gång :D

KRAMIS