torsdag, maj 28, 2009

Fest fest festival!

Ouh! Påminn mig om att jag måste se Into The Wild ordentligt någon dag.
Den började förvisso nog ganska så nyss men en sån här film bör man nog se hela. Se på TV eller hyra från Lovefilm.
Gillar realistiska, natursköna filmer. Trots att jag inte ser/sett så många..
Denna kanske blir lite äcklig, läskig ibland men så får det nog bli. Så..påminn mig gärna!

Har ni blivit tigerfaddrar ännu eller?
Apropå naturen och sådär, menar jag!

Snart sänggående här. Börjar bli tröttis i ögat.
Festival imorgon. Åhh, nu börjas det. Festival-livet.
Och jag tänker på Dalarna dagligen. Ta mig dit, nu nu nu!

Eller kanske inte just nu, nu vill jag nog mest sova. Så det blir tedrickande till läskig film och sedan bingen.
Nu nu. Snart snart. När allt det varma tagit slut..

1 kommentar:

Marcus sa...

Ne, jag har inte blivit tigerfadder än :P. Behöver söva nu om jag ska orka gå på festival och framförallt orka köra..
Puss