söndag, maj 10, 2009

In the name of love.

Mitt i natten och jag tittar på Generation Kill.
Minns hur mycket jag gillade Band of brothers när det gick.. Var det så det hette? Hmm..det gick för några år sedan i alla fall.

Vet inte riktigt varför jag gillar såna serier.
Far min hatar krig och skjutvapen, han vägrade lumpen på sin tid. Skyllde på öronen och slapp.

Hur som... Att vår svenske gullpojke Alexander Skarsgård är med gör i alla fall inte saken sämre..så jag ska ta och engagera mig nu igen.

Uppdateringar om konserten, den här lilla hemligheten och annat smått och gott kommer.

Förresten..lär er av bästa fröken Karlsson, hon vet hur man får fart på mig!
Frågar man inget får man ingenting veta. Ber man inte om något så vet folk inte vad man vill ha.
Jag är för bövelen ingen tankeläsare!!
Så..tack tack kära du, för att du upplyser mig och påminner mig.
Lär av det, ni andra som är nyfikna. Be om saker, tjata på mig. Har ni tur blir er önskan uppfylld!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hemlis nu nu nu nu nu! :)