söndag, maj 17, 2009

Over and out..

Helgen har varit riktigt bra!
Musik i dagarna två, fastän det skulle blivit tre. Men som vi alla vet så kan man inte alltid få som man vill..
Hur som så var det kul igår och kul idag.

Och det är så härligt när man blir glatt överraskad, när saker blir ännu bättre än vad man väntat.
Vet inte om det är så svårt att impa på mig..jag tror det. Faktiskt.
Lite svårflörtad är jag nog allt, lite kräsen sådär.

Men idag blev jag glatt överraskad minsann!
Jag blev liksom hänförd, det var allt lite magiskt det hela.
Vi hade tagit oss till Billesholm för att lyssna till Sanna Nielsen och en lokal kör.
Ska ta och skriva om detta lite mer igående och få med lite bilder här, men inte ikväll.
Känner mig lite lagom segos, dricker mitt te och relaxar för fullt.

Det togs bilder ja. Både igårkväll och idag.
Det blev filmer. Som kommer till Youtube snart snart. Håll tillgodo med vad jag har där sålänge!

Nu ska jag ta mitt te och slå mig ned i soffan en sväng igen innan det är dags för bingen och lite sömn. God afton på er!

Inga kommentarer: