onsdag, juni 24, 2009

I know you wanna be my lover..

Åhh..jag tror att jag har fått lite färg.
Vädret har varit underbart här! Verkligen underbart. Varmt också.

Vi kom upp hit idag, frampå eftermiddagen.
Det var varmt när vi åkte från Helsingborg också, redan då..vid 11-snåret men det som mötte oss i Norrköping var..tokhet värme!
Jag blev faktiskt helt chockad. Varmt varmt varmt.


Så efter att ha fixat lite saker träffade vi morfar, sen åt vi glass i solskenet och även här hemma har vi lapat lite sol och suttit ute.
Det är så härligt. Solen. Värmen.
Det ska bli superduperjättevarmt i Dalarna också. Skönt att slippa oroa sig för regn och rusk.
Jag är glad!
Kanske är det detta jag väntat på, som ska hända. Så att jag får känna lite..känna något.

Det längtar jag efter..
Så alltså idag har jag fått en liten försmak, utan solskyddsfaktor. Resten av veckan blir det solskydd på eftersom det blir utomhusvistelse for the win all weekend long. Me love!
Jaa..jag älskar verkligen solen!! När den inte ger mig utslag som kliar som fan men annars..åhh vad solen är välkommen.

Hej hej sommar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag beundrar er som verkligen tycker om solen. Jag tycker det är härligt att den visar sig mer och mer..men jag avskyr att vistas mitt i värmen. Tacka vet jag nypressad apelsinjuice, en god bok och en hängmatta i skuggan. DET är sommar och underbart det!