onsdag, juni 03, 2009

See you at the bitter end..

Nähä..det går dåligt det här. För er som är nyfikna hänvisar jag till Bilddagboken igen.
Där finns i alla fall några bilder från lördagen också. Mer ska komma!
Förresten kanske jag borde sluta att lova så många saker som jag visst inte kan hålla, antar att det bara är elakt att ge er hopp.
Ifall ni nu hoppas alls, ifall ni bryr er. Men det tror jag nog att ni gör..

Hur som helst så pallar jag inte sitta med det nu.
Det börjar bli sent. Som vanligt. Igen.
Dags att sova, betyder det. Sover ni redan eller är ni nattugglor ni med?
Fattar inte varför vi ska vara så sega med att komma i säng.
Ikväll försöker jag dock skylla på Annettes goda tårta! Den var tvungen att avnjutas länge.
Annette fyllde alltså år idag och bjöd på tårta. Sjukt god tårta! Ojojoj..

Imorgon ska jag till House of Pain för att fylla i tatueringen. Spännande spännande.
Helgen lär bli trevlig också. Händelserik! Vi får se vart det leder men det bådar gott.
Nu däremot ska jag ta och sova gott och hoppas att ni också gör det. God afton, god afton!

Anna i solskenet under S¡esta!

Inga kommentarer: