onsdag, juni 10, 2009

Uppdatering för dom nyfikna..

Nu slutar vi att vara seriösa!
Det går ju ändå bara åt pipsvängen.. Sorligt men sant.
För er som inte pallar vänta hänvisar jag till Bilddagbokisen som jag uppdaterat nu.
Man ska inte fortsätta ljuga för sig själv & andra, det är inte bra. Och något är ju bättre än inget, som det så vackert heter. Visst?
Detta blir förresten ingen vidare uppdatering, för er som väntat er det. Men men men..man kan inte alltid vara intressant till tusen!

Får väl ta tag i bildfilandet här sen. Nån gång.
Nästa gång jag har något att visa!

Känner mig bara så seg. Fattar inte varför jag är så trött, jag har ju trots allt två sovmorrnar i veckan och ändå är jag så seg!
Inte inte bra.

Men ni går inte miste om något när jag inte skriver eller är aktiv här.. Antar att jag inte har så mycket att skriva om. Känns lite som om jag går på tomgång och väntar på något, vad vet jag inte!
Men det kommer väl. Allt kommer när man minst anar det, det gäller bara att hålla ut tills det sker..
Nu däremot blir det te här och sen sängen. Som vanligt! Sova sova sova..

Vad har ni gjort i veckan?

Inga kommentarer: