måndag, juli 06, 2009

Måndagsbarn..

Sitter här med lite körsbär. Mumsigt värre. Gott gott!
Och jag skyller på värmen/det konstiga vädret..att jag inte skriver så mycket här just nu.
Och på all planering inför flytten. Allt som måste fixas, ordnas och ses över.
Det är ju ändå en hel del.
I övermorgon är det konsert igen också. Härligt!

Det regnade en del här i eftermiddags.
Så skönt! Verkligen behövligt.
Sedan dess har det faktiskt blivit lite svalare igen.
Kväll här igen. Tycker att dagarna går så fort, kan nästan inte hålla reda på dom riktigt.
Sista veckan på jobb nu. Jobbar med modern.
Lite ledighet sen. Ledighet och tid att verkligen ägna sig åt den nya lägenheten. Sjukt kul!

Nu ska jag stoppa i mig lite fler godsaker. Kanske hämta något att dricka också..jag är så törstig.
Än är väl sommaren inte över? Jag som inte ens haft semester än..!

1 kommentar: