söndag, juli 19, 2009

Sommartider råder än..

Jag borde bli bättre.
På att blogga menar jag. Att dela med mig lite.
Jag försöker att uppdatera statusen på Fejjan när något spännande händer men inte ens där är jag så himla duktig på det.
Kanske händer det för lite här.
Och förresten..varför ska det hända så mycket hela tiden? När vi inte försöker ta igen oss jobbar vi som små arbetsmyror i nya lägenheten. Det tar på krafterna, då bryr man sig inte så mycket om att uppdatera. Då händer det som händer.

Ändå känner jag att jag borde bli bättre!
Bättre med bilder, uppdatering. Visst är det vad vi alla vill ha?

Imorgon åker bror till Bali.
Inatt drömde jag att han, Lisa & Hanna Rubin och jag försökte lära oss att surfa på en härlig strand. Det var en fin dröm..
Nu ska jag leta rätt på något spännande att titta på. Än har vi lite spännande nya filmer här.

Inga kommentarer: