torsdag, juli 02, 2009

My sweet victory..

Fotboll på TVn. HIF mot något, dåligt sa pappa, utländskt lag.
Alla sitter vi hemma och tittar, pappa också.

Jag har ont i halsen. Känner mig inte så superpigg, igen.
Bara nere hela tiden.. När får man vara glad och nöjd?
Är allt det roliga slut nu, innan det hann börja?
För det andra vill jag inte bli sjuk nu. Men det är ju som det är.. Tokvarmt ute. Luftkonditionering och fläktar på inomhus. Svalt och skönt. Kallt!
Antar att det är då man blir sjuk..när allt det kalla blandas med det varma. Uhh..

Jag har i alla fall lyckats ligga ute på Viskängen ett tag. Släpade mig upp dit efter en stund i värmen här hemma.
Skönt när jag väl var där. Varmt varmt.
En sak är i alla fall rolig. Tänk som det kan bli när man skickar sms till fel människa..
När den människan är jag och när man trots att misstaget uppdagas inte vill sluta skriva till varandra!
Vem har sagt att alla träffas via nätet eller IRL? Det kanske man skulle prova oftare..att bara skriva ett sms till ett random nummer och se vad som händer..
Det blir ju nästan som flaskpost!
Och som sagt..kan man ha mer tur när man skriver fel till lilla mig? Då måste det ju bara bli bra..!
Jag älskar sånna där roliga och lite konstiga överraskningar.

Vad hade ni gjort om någon smsat fel till er?

1 kommentar:

Marcus sa...

Lite lustigt :P
Jag har ignorerat felaktiga sms eller förklarat att dom skickat fel. Hade nån tok efter mig som ringde flera ggr. och hävdade att han kom rätt fast han inte alls gjorde det. Var lite märkligt.

Allt det roliga är inte slut...
Många roliga stunder kvar...