tisdag, augusti 04, 2009

Bio mitt i sommaren..!

Varför har jag så ont i kroppen? Vad har jag gjort med den egentligen...
Fick oförklarligt ont i benen också innan..har det fortfarande. Fattar ingenting.

Men innan ikväll har jag varit på bio!
Med två fina människor. Min egen påg och bästaste Emma. Det var trevligt!
Vi såg den senaste Harry Potter-filmen. Den var bra.
Och jag upptäckte att jag glömt en hel del från boken..men jag kan inte komma på om det var bra eller dåligt. Att jag inte mindes nåt..alltså.
Och sjävklart mindes jag allt det viktiga!
Fast jag inser att jag måste läsa den sista boken en gång till innan det är dags för den filmen.
Oavsett om jag orkar eller inte. Det var faktiskt rätt jobbigt att läsa den ska jag säga...

Hur som..hur som. Det var trevligt i afton!
Kul att träffa Emma! Tack för det käraste. Visst är det redan spikat att vi ser de två sista ihop också?

1 kommentar:

emzz sa...

absoluuuuuuuuut!