lördag, augusti 01, 2009

I still know..

Värst som det kan gå!
För någon vecka sedan tipsade min goda vän Dennis om denna lilla film. I know that you did last summer.
Med kära älskade Jennifer Love Hewitt. Det var toklänge sedan jag såg den och länge sen man hörde nåt om den alls..men så skriver han om den och när jag zappar runt hamnar jag mitt i den.
Vad är oddsen för det? Haha..tänk som det kan bli!

Sitter här med en liten öl och softar.
Än verkar ingen ha blivit mördad heller. Det bådar ju gott för mig..om jag nu tänkt se den.
Haha.

I övrigt borde jag väl uppdatera lite om lägenheten. Och allt annat som ska uppdateras..
Vad sägs, saknar ni något? Saknar ni mycket?
Får väl ta och bidra med lite bilder här snart men till dess kan ni ju alltid kika in på Bilddagboken och se lite vad vi pysslat med. Ni ska bli impade..!
Och för er som råkat missa det har vi kommit till augusti nu. Tiden den tiden...

Inga kommentarer: