onsdag, augusti 05, 2009

Nyckelpigorna invaderar..!

Det är varmt ute! Man borde inte sitta inne vid datorn och filura... Vad tråkigt.
De allra sista dagarna. Jag har för helvete inte badat än denna sommar.
Skandal..jag vet. Men jag har faktiskt haft lite annat att tänka på också. Jo.

Något jag inte heller har gjort är att äta frukost, duscha eller göra mig iordning speciellt mycket.
Ändå har jag varit vaken före 12 idag och redan fått en del uträttat. Faktiskt.
Kanske är det därför jag känner mig så seg. Inte vet jag..inte vet jag.
Vad jag vet däremot är att jag borde snygga till mig och bege mig ut nånstans. Med solskydd & stråhatt. Akta mig för solen. Vara ute...
Vilket anti-klimax. Strålande sol och så måste man gömma sig lite.. Kul kul.

Sista dagarna på semestern nu ja. Onsdag idag.
Vi får väl se vad vi får uträttat här i värmen, bland nyckelpigor och annat! Kanske är det bäst att hålla sig inne i alla fall..när allt där ute bara dränks i röda småkryp.
Ja, det är läskigt! Ja, dom är många. Uhh..

Tror det får bli en macka och en funderare på det här.. Viktiga saker tål att tänkas på!

Inga kommentarer: