onsdag, augusti 12, 2009

These vagabondshoes are longing to stray..

Jag har skallebank.
Det har jag haft i flera timmar nu. Det känns roligt...
Det regnade som fasen här innan också. Nästan som om det vore höst redan. Hmm..
Henrik Torehammar hade visst använt cykelbelysning igårkväll också. Vad är det?!
Skandal. Är det inte sommar?

Fortfarande har jag inte badat. Det är sorligt.
Nu har jag besök också, vilket inte gör livet speciellt mycket roligare.. Doh'!
Jävla huvudvärk. Tycker inte om när det sitter i så länge.. Den har förflyttat sig runt i huvudet också..kul.
Men snart kanske den är borta..*känner efter*..
Ja?

Imorgon fick jag ledigt. Då ska vi jobba och ha oss. Alltså ska vi snart sova också.
Jag spelar in Being Human, sista avsnittet nu. Mmm.. Kommer nog att sakna dom lite.
Nu ska jag fundera på om jag också ska ta mig något att dricka..det kanske man skulle.
Jag kanske har druckit för lite...?

Inga kommentarer: