onsdag, september 30, 2009

Flickan med guld..

Imorgon fyller mitt lilla hjärta år.
Tiden går så fort, precis som jag alltid brukar säga.
Och det gör ont i mig när hjärtat inte mår som det ska. Då blir det oreda i mitt liv och inget är riktigt som det ska vara.

En gång för mycket har jag fått reda på att en fin vän hamnat på helt fel ställe.
Det är för mycket att få höra det en gång, två gånger är otroligt och en tredje gång vore oacceptabelt.
Fina vänner ska finnas kvar, dom ska må bra!
Så jag hoppas slippa få höra det igen.

Hur som. Det känns fint att jag får vara kvar, också. Som en vän.
För om ni har missat det så är vänner något väldigt väldigt fint och jag är glad över dom jag har.
Och det känns allt lite speciellt när de fina fyller år. Deras helt egna dag..
Nog är det något att fira!

Inga kommentarer: