tisdag, september 01, 2009

Flickan som lekte med elden..

Det är mycket Stieg Larsson nu.
Jag såg ju den första filmen med moster när den hade premiär. Snart är det dags för den andra i serien.
Spännande som tusan, även om jag ärligt talat inte minns så himla mycket av vad som ska hända..
Jag vet som sagt inte riktigt om sånt är bra eller dåligt, när man glömmer saker från böckerna.
Det kanske är 50/50..

Jag ska i alla fall se om den första filmen innan jag går och ser den andra på bio.
Ett smart drag, inte sant?
Det ska bli kul kul. Minst lika spännande som sist jag såg den..för mitt minne är som ni nog redan förstått inte det bästa!

I afton har jag av nån anledning en massa MSN-konversationer igång samtidigt.
På nåt sätt tycker jag att var sak har sin tid. Och inte för att vara sån men jag tycker faktiskt inte om att prata om jag inte har något vettigt att säga.
Och nej..inte ens skriva.
Men visst..ibland är det riktigt kul. Bara att höra sig för vad folk har för sig.
Folk som bor nära, folk som bor långt bort.
Och via MSN får man ju veta de roligaste saker! Som att Linn kanske kommer ner till helgen, att brorsan P har det bra i Stockholm och att Rickard fyller år på torsdag.
Jo..visst är det ett bra påfund ändå!

Nu däremot blir det te här. Och till att börja avsluta konversationerna så att man kan sova.
Imorgon blir det skola. Och sömn är underskattat!

Inga kommentarer: