fredag, september 18, 2009

Fredag igen..

Hmm..vad passande.. Jag fick just på Everybody Hurts här och skadad känner jag mig.
Däremot är det väl inte så farligt som det verkar.
Men men..still, hurt.
Jag känner mig inte nervös på "jobbet". Det är tvärt om riktigt trivsamt och jag kommer in i det mer och mer. Hela tiden.
Och alla där är så söta och trevliga! Vad är där att inte gilla..menar jag.

Men så idag..jag vet inte vad jag gjorde. Vad jag gjort innan dess.
Jag har bara tuggat tuggumi en gång sedan jag började där, två veckor sedan nu, och inte ätit/tuggat på något segt.
Ändå hände något idag, utan att jag ens förstod varför.
Jag fick tokont i högra käken och kände att tänderna inte ens gick ihop som dom skulle.
Fin känsla...not!
Så efter avslutat dagsverke där åkte jag till jobbet..mitt vanliga och pratade lite med min tandläkare. Min mor.
Fick piller, restriktioner och tips. Mmm..kul kul kul.
Antar att man bara måste göra det bästa av det och ta det lugnt med tuggandet!


Nu däremot ringde gossen och sa att han är påväg hem.
Det betyder att det är dags att ta sig lite i kragen. Tur att man är mätt i magen i alla fall!

Och det är ju trots allt helg nu. Igen. Äntligen.

Inga kommentarer: