onsdag, september 09, 2009

Idiot 2009...

För er som undrar så har jag nyss börjat min praktik på Folktandvården.
Det känns bra!
Ett större ställe med mycket och trevligt folk. Många patienter, mycket att hålla reda på.
Men det är spännande att se hur det går till.
Idag har jag varit hos en annan tandläkare, Caroline.
Hennes far och mina päron gick visst på Käftis tillsammans. Där ser man!

Just nu tittas det på Idol.
Det är också spännande. Man får ju se en väldig massa där...
Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Haha! Galet.

Jag har visst lite hialösa vänner.
Och själv börjar man ju att undra. Vi vill se biljetter nu!
Men jag fick i alla fall reda på att Tegan and Sara kommer till Mejeriet i november.
Det kan bli två roliga dagar- först Lasse och sen söta tvillingar.
Det låter väl inte så dumt? Åhh..det hade varit roligt!!

Nu ska jag fortsätta glo på Jihde och alla ungar. Sen blir det vampyrafton!!

Inga kommentarer: