söndag, september 20, 2009

Softardag!

Sitter och väntar på teet. Ett grönt gott te som Marcus köpt. Mumma!
Helgen har varit bra. Gårdagskvällen i synnerhet.
Hela lördagen var fin, jag fick sova länge med tanke på käken och sen hände väl inte så mycket tills vi skulle bege oss.
Det var roligt, fint och underhållande.
Nyinvigning av Sundspärlan. Häftigt värre!

Bilder och lite beskrivningar kommer i bilddagboken om inte annat. Håll utkik!
Klockan är redan mycket så jag pallar inte riktigt ge någon ordentlig beskrivning just nu.
Kanske imorgon!

Idag annars har det varit ännu lugnare än igår.
Jag har förvisso varit duktig och både tvättat och pluggat.
Något ska man ju göra..
Tänkte nästan bege mig ut med inlinesen men det blev aldrig av.
Ska det fina vädret försvinna nu, på riktigt? Är det höst nu?
Hoppas inte..inte redan. Jag är inte beredd!
Något jag däremot är redo för är mitt tee och lite slötittande på TV.

Ny vecka snart igen. Bäst att vara på G!

Inga kommentarer: