lördag, september 05, 2009

Zzz...


AnnaT @ Kristallen
****

Förlåt att det tar sån tid ibland.
Och att jag är lite seg av mig.

Fredagen var trevlig. Film!
Och det kändes bra med lite uppdatering..inför vad som komma skall.
Och jag tror nog att det blir en fin höst.
Med konserter och filmer. Härligt härligt!!

Jag kom förresten på att jag, om jag har tur, får se både Lars, Elin och Anna denna höst.
Hur fantastiskt är inte det egentligen?
Kul kul kul.
Och förhoppningsvis en massa annat också. Lite här och där.
För som ni vet är jag ju värsta konsertnörden. Så är det!

Ikväll har vi tittat på fotboll.
Tittat på Zlatan. Som först var rätt osynlig men som sen..helt plötsligt som ur tomma intet bara kommer och frälser hela Sverige.
Som vanligt.
Vad ska man säga.. Visst är han allt lite magisk, den där Malmö-pågen?

Inga kommentarer: