tisdag, oktober 13, 2009

Det doftar av regn..

Hmm..man kan ju tro att jag var berusad när jag skrev igår.
Så var inte fallet!
Inte heller nu.. Däremot börjar jag känna mig väldigt seg så det blir dags för bingen väldigt snart.
Hoppar allt vad te och slötittande på TVn heter. Sömn är viktigare.
Speciellt som jag & Jenny kommit på att vi ska åka som vi gjort dessa två dagar, vilket betyder att jag måste upp okristligt tidigt imorgon igen.
Men skam den som ger sig..har det gått två dagar så ska det väl gå en tredje?
Sen tänkte vi lyxa till det och nog åka bil på torsdag.
How about that!

Har fått hjälpa till lite mer idag.
Vi får se vad morgondagen vill bjuda på, förhoppningsvis ska vi vara på ett annat ställe då!
Få se lite andra saker.

Idag har vi äntligen fått ordning på allt folk som ska med och se kent i mars.
Det känns bra som tusan! Alla är med, alla har biljetter. Alla väntar vi. Och längtar!
Nu längtar jag dock efter min säng så jag ska ta & göra mig iordning.
God natt på er!

Inga kommentarer: