måndag, oktober 26, 2009

Easy tiger..

Egentligen borde det inte vara så svårt att skriva ett meddelande och berätta att man tänker på vederbörande.
Å andra sidan känns det lite "fel" att göra det när hon redan är så nere. Som att man först nu kom på det..att man tänker på henne.
Liksom..som om man redan är försent ute.
Jag tycker inte om att vara försent ute! Det är inte riktigt bra..
Men ett meddelande är kanske ändå bra. Bäst.
Oavsett när det kommer.

Kanske är jag för feg.
Kanske är det påtok för mycket känslor som far runt fortfarande.. Hmm, jag vet inte riktigt hur jag ska göra men att inte göra nånting känns ju också helt vridet.
Vad är rätt och vad är fel? Vad är för lite och vad är för mycket?
Kan det bli för mycket..?

Sitter och lyssnar på Ryan Adams.
Han är en nygammal förälskelse.
[Damn vad törstig jag är..sugen på läsk och inget har vi hemma..]
Kan inte han komma tillbaka till Sverige, nu när jag börjat lyssna in mig.
Det hade varit trevligt!! Jag älskar musiken...

Idag har vi varit kreativa också. Duktiga.
Jag har tvättat två maskiner, vi har varit på tippen. Vi har handlat en skitsnygg byrå till sovrummet och jag fick en snilleblixt och sprang ner till vår granne SkinnCity i stan och köpte mig en ny vinterjacka.
En ny skinnjacka, Maria!
Sjukt snygg, varm, go härlig. Jag är ärligt talat helt kär i den.. Mmm.
Ibland får man kosta på sig lite fina saker.
Nu ska vi kosta på oss att se lite TV i datorn tror jag. Monday monday with nothing on the TV worth seeing.. Computer for the win!!

Inga kommentarer: