fredag, oktober 09, 2009

Skinnjackor!

Förutom att dom skrivit fel på flyern/postern så gillar jag upplägget ändå.
Det går liksom inte att missa vem det handlar om..
Sen tycker jag att bilden är skitcool. Hon är skitcool. Som vanligt...
Jag tycker att det är helt fantastiskt hur hon får till dom där små förändringarna. Det är dom där små sakerna som gör det. Som gör något.
Alltid är det något. Alltid, varje gång.
Det förvånar mig..
Jag tycker om att bli lycklig och förvånad, som med denna bilden.. Jag tycker om att bli förälskad, i henne. Igen igen igen.
Det kommer nog alltid att vara så, för hon kommer alltid att kunna plocka fram det där lilla extra.



Men..nu var det faktiskt inte detta som inlägget skulle handla om utan det rubriken avser.
Skinnjackor. Gillar ni det? Har ni haft en, har ni en nu kanske?
Mor hittade min gamla och det roligaste var att jag kommer i den ordentligt också.
Åhh vad jag saknat den. Faktiskt.
Förvisso utan att riktigt veta det men jag märkte det när den kom tillbaka.. Den har varit saknad!
Visst är det snyggt, förresten? Med skinnjackor, alltså.
Är det förresten bara jag eller börjar det vara lite inne igen? Väldigt inne..kanske. Tillochmed.
Hmm..jag vet inte riktigt men vad jag vet är att jag är glad att jag fått min tillbaka!
Den kommer att bli flitigt använd nu i höst/vinter. Var så säkra.
Det är snyggt, praktiskt. Elegant & skönt att ha på sig. Har ni inte provat så tycker jag att det är rätta tillfället nu!

Inga kommentarer: