onsdag, oktober 14, 2009

Tillsammans är man mindre ensam.

Idag fick jag en vaccinationsspruta.
Vet inte om det känns bra eller dåligt, över att ha tagit den menar jag. Lite ont i armen har jag, ska smälla i mig en Alvedon nu & hoppas kunna sova gott sen. Snart!
Den kan nog göra gott känner jag. Det susar i kupan, jag är trött som ett förbannat as... Känner mig som ett as. En död. Javisst.
Sant sant. Läskigt men sant... Zombie? Mmm..

Det är minsann en konst att kunna sova stående ska jag säga er men lilla tiger lyckas ibland.
Jo.

Hur som.. Det är tur att jag har Jenny med mig.
Idag fick vi skrattanfall.
Vi har lika hopplösa vrister båda två. Det är inte kul! Jag hatar att vricka fötterna men det känns skönt att inte vara den enda..
Imorgon, sista dagen, åker vi bil. Tack för det. Vilken lycka...
Får se hur jag känner mig av vaccinationen också. Hoppas det blir lindrigt!
Jag har i alla fall fått ledigt på fredag. Då ska katten lämnas, det ska fixas lite här hemma för på eftermiddagen åker vi till Sverige.
Svärfar fyller år. Det ska bli trevligt att komma upp. Komma ifrån. Jaa, kul helt enkelt!

Nu däremot ska jag häva i mig mitt te, kanske med vänsterhanden, se klart på den icke-spännande fotbollen och sen blir det sängen.
God natt på er!

Inga kommentarer: