tisdag, november 17, 2009

20.000 spelade låtar...

Yes så har det plötsligt blivit. Helt fantastiskt. Faktiskt.
Fantastiskt men trevligt! Mmm..

I övrigt har veckan börjat nu. Jag har bestämt mig för att åka till Lund på lördag trots allt.
Kan nog vara behövligt. Få träffa min hjälte och njuta av lite fin musik.
Lite myspys och få skingra tankarna. Det ser jag fram emot.
Ser fram emot hela lördagen med lagom skräckblandad förtjusning. Jo.

Annars blir veckan mest lite lustig här. Jobba tre eftermiddagar i rad och sedan två tidiga morgnar. Spännande. Annorlunda.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det i övrigt förutom att det såklart är skönt med sovmorgon.
Idag har jag dock varit produktiv och varit vaken tidigt. Åkte ut till bilen, tömde den.
Det känns som om jag tömmer mig själv också. Det kanske är bra, att allt det hemska får komma ut och synas.
Nej, jag hittar inte på några dumheter..det onda kommer ut ändå. So far, so good..
Men det var jobbigt att tömma bilen, att gå ifrån den.
Och jag hoppas verkligen att det svåra vill vända snart. Jättesnart.
Nu ska jag dock koncentrera mig på mitt te och slötitta lite på TV alternativt läsa i min bok.

Inga kommentarer: