fredag, november 20, 2009

M is for music!

Fan vad jag känner mig ouppdaterad. Uhh.. Och det går inte att få till allt över en kväll, så jag låter bli.
Det kan kanske vara befriande att inte kunna några låtar direkt.. Hmm, vet inte.
Det känns lite konstigt. Jag brukar ha koll..
Antar att det hänt för mycket annat för att jag ska ha riktig koll på alla låtar.
Det får bli som det blir- jag vet i alla fall att jag får träffa mina fina flickor och vara lite med dom. Det betyder guld bara det!

I afton blir det Malmö. Malmö med panter och Lasse, och pojke.
Imorgon blir det Lund. Lund med gnu. Och Tegan & Sara.
Åhh vad jag längtar, till allt!

Dock längtar jag inte riktigt lika mycket till förmiddagen imorgon men jag hoppas kunna vara på benen och inte vara helt förstörd när det väl ska bege sig senare på kvällen. Begravningar är ett avslut, oavsett hur hemskt det än må vara. Det kommer kännas bra att ha varit där. När det väl är över.
Som sagt så måste man visa var hjärtat hör hemma!
Men jag måste få träffa sötflickan min och vara lite sen. Som en liten försmak och uppladdning inför december sen. Mmm..det blir fint det.

Nu ska jag se över alla saker jag behöver ha med mig.
Biljetter. Pengar. Kamera.Batterier.
Allt ska ses över.
Hoppas ni får en fin helg, oavsett vad den må innehålla!

Inga kommentarer: