måndag, november 23, 2009

Oh pretty woman..

Då var det dags för födelsedag, igen. Min egen.
Det känns ju bra! Lite underligt men bra, tiden den går ju..
Antar att det är lite svårt att fokusera när så mycket skrämmande saker händer omkring en.
Men det är bara att bita ihop och försöka att tänka lite på sig själv också.

Helgen var bra och jag fick träffa min Sara!
Det var roligt.
Konserten var bra! Åhh så bra.. Fantastisk. Det var en riktigt rolig upplevelse och ännu en gång lyckades tvillingarna med att få med sig ett bra förband. Kul kul!
Jag behövde verkligen få skratta lite där på kvällskvisten.
En fin konserthelg alltså. Jag fick träffa två söta flickor, sånt är ju aldrig fel!

Nu däremot blir det lite födelsedagste och en fin jättestor muffin som Marcus köpt åt mig.
Så får vi se vad som annars händer under veckan.
Jag vet i alla fall att jag får träffa min kära Panter på lördag. Alltid nåt!

1 kommentar:

Sara Nanny Winoy sa...

Tack för en jättefin kväll kära du!