tisdag, november 03, 2009

Sainthood

Åh vad jag älskar Spotify. Mmm..
Jag upptäcker saker hela tiden. Kommer ihåg saker. Det är trevligt!
Jag har ju helt plötsligt upptäckt att jag nog är lite svag för country-aktig musik.
Eller jaa, det visste jag förvisso innan. Det har jag vetat länge..
Jag kanske menade att nu äntligen kan jag lyssna lite ordentligt på sånt. Sån musik.
Bara att leta upp och lyssna.
Sjukt underskattat och väldigt trevligt! Allt.

En ny vecka har börjat.
Det känns ju rätt bra. Veckan som gick var inte den roligaste vi varit med om men som sagt så är det väl sånt man ska gå igenom för att känna hur allt kan vara.
Även om man gärna vill vara utan det! Blir man starkare..?

Jag försöker lyssna in mig på Pete och nu hittade jag mannen som sjunger soundtracket till True Blood så just nu lyssnar jag på det med.
Det var dom där country-snubbarna ja. Gillar gunget där, gitarrerna. Det är mysigt.
Som nån slags trygghet att vila i. Mmm..
Ska ta och lyssna in mig på Sainthood snart också. Ett måste för att vara taggad och redo för Tegan & Sara sen ju.
Det finns så mycket man ska lyssna på. Hur ska man hinna med?!
November blir en hektisk konsert-månad. Thank God.

Inga kommentarer: